Contact Huidpraktijk Limburg

Huidpraktijk Limburg
Hoogstraat 145
6373 HR Landgraaf

045-528 66 66 Mobiel 0644386598
info@huidpraktijklimburg.nl

Bij ons kan het zijn dat u de telefoonbeantwoorder treft. Dit omdat wij ervoor gekozen hebben de behandelingen niet te onderbreken.

Wij bellen u op een rustiger moment of tussen de consulten terug.

U kunt gelijk uw vraag aan ons stellen. Gaat uw vraag inhoudelijk over uw producten of behandelingen, dan adviseren wij om via e-mail of telefoon contact met ons op te nemen.

Wij nemen voor het einde van de dag contact met u op. Natuurlijk kunt u ook buiten deze tijden via WhatsApp uw vraag stellen. U krijgt dan de volgende werkdag antwoord van ons.

Reservaties

Indien u verhinderd bent om naar uw afspraak te komen, gelieve deze dan minstens 24 uur op voorhand te annuleren, anders zijn wij genoodzaakt om 50% van het bedrag in rekening te brengen. Indien u niet komt opdagen, dan dient u het hele volledige bedrag te betalen.

Betaalmethoden

Wij beschikken over een pinautomaat, U kan uiteraard ook contant betalen. Indien u dit wenst, stellen wij graag een factuur voor u op.

WiFi

U kan gratis op ons WiFi-netwerk, u hoeft enkel het wachtwoord te vragen aan de balie.

Annulerings voorwaarden 

In de wet is opgenomen dat indien een bestelling geannuleerd kan worden, annuleringskosten in rekening mogen worden gebracht. Dat bij annulering annuleringskosten betaald moeten worden, kan in de overeenkomst, de offerte of de algemene voorwaarden staan.

Een afspraak verzetten of afzeggen kan altijd een keer voorkomen. Jammer genoeg gebeurt het te vaak dat afspraken te laat gecanceld worden.
Onze aanpak kan enkel efficiënt werken als de gemaakte afspraken nageleefd worden. Het annuleren van een afspraak stuurt niet alleen uw eigen programma in de war, maar belet ons ook om andere klanten de service te garanderen waarvoor zij ons in vertrouwen nemen.

Bezoekt u de praktijk voor de 1ste keer, dan zijn wij genoodzaakt 50% van het behandel tarief bij de boeking af al te rekenen.

Algemene Voorwaarden

Annulering

  • Bij annulering tot 24 uur voor aanvang is de cliënt geen kosten verschuldigd.
  • Bij annulering binnen 24 uur voor aanvang is de cliënt 100% van het bedrag verschuldigd.
  • Indien een consult op verzoek van een cliënt wordt verschoven naar een latere datum is de cliënt bij verschuiving tot 48 uur voor aanvang van het consult geen kosten verschuldigd
  • Indien annulering niet of te laat geschiedt, is Huidpraktijk Limburg  gerechtigd de betreffende dienst(en) in rekening te brengen onverkort het recht op betaling van alle in deze door hem/haar gemaakte kosten.

Huidpraktijk Limburg is in redelijkheid gerechtigd een reeds geplande afspraak te wijzigen wat betreft het
tijdstip. Dan zal zij dit eveneens uiterlijk 24 uur vóór het afgesproken tijdstip dienen kenbaar te maken,
waarbij voor de cliënt de meest gunstige reistijd zal worden aangehouden.

Bij (tijdig) annuleren wordt het voorschot niet langer meer terug gestort maar opgeslagen als credit in uw klantenfiche, zodat deze kan worden meegenomen bij het maken van een nieuwe afspraak. Wenst u toch liever het bedrag terug, dan zal er een annuleringsvergoeding (administratie kosten) worden aangerekend.

Wij vertrouwen op uw begrip.